2011-02-17

Någonstans i det blå

Jag visste redan i tisdags när jag vaknade med ont i halsen att jag skulle vara sjuk igår och idag.
Att man känner sig själv såpass bra ibland, att man bara kan avgöra av lite halsont att man kommer vara sjuk.
I alla fall, om jag är sjuk nu är jag nog inte sjuk på lovet, kan ju vara skönt.

Skulle installera senaste versionen av Voddler, tror ni det funka? - NEJ
Så jag mejlade ett roligt mejl där jag skrev att det är ju roligt att se på film och om Voddler skulle funka så
skulle det vara grymt... Hoppas dom ler när dom läser det, hatar att vara en tjurig tant när man mejlar om sånt....

Annars då? Har skolarbete som måste göras... Kan alltid skylla på att jag var så sjuk att jag knappt orkade lyfta ett glas...
Men å andra sidan kan man vara i tid med arbetet och känna sig stolt, vi får väl se vad det blir helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Det funkade inte för mig heller med nya voddler :(

    sv. haha kanske det, men de är min vanliga färg :o

    SvaraRadera